FAQ – Transport & logistik
Fråga: När har vi nästa tömning på vår återvinning? Hur ser vårt schema ut? Vilka dagar kommer ni och hämtar hos oss?
Svar: Kontakta våra Customer Managers på info@officerecycling.se för att få svar, det kan för närvarande inte göras automatiskt.
Fråga: Vilka tider sker hämtningarna?
Svar: Arbetstiderna för vår servicepersonal är mellan 08.00 – 17.00 helgfria vardagar. Är ni inte på plats någon dag eller har andra öppettider för er verksamhet maila detta till info@officerecycling.se.
Fråga: Vi har extra återvinning som behöver hämtas, hur går jag till väga?
Svar: Bästa sättet är att maila bilder på det som behöver hämtas till info@officerecycling.se samt önskat datum för hämtning. Ni kommer få en bekräftelse när hämtning kommer ske från våra CM.
Fråga: Vi har sett era miljörör och vill gärna ha en offert på vad det skulle kosta oss?
Gör en offertförfrågan här eller skicka in ett mail på vad ni skulle vilja återvinna till info@officerecycling.se, så kommer ni få en offert från våra säljare!
Fråga: Hämtning på röda dagar:
Svar: Ibland sker det att hämtning blir schemalagd på en röd dag. Vid dessa tillfällen kommer hämtningen att planeras på närmaste arbetsdagen innan eller efter den röda dagen. Hämtningen kommer inte att utebli. Är det så att ni ej vill ha tömning av er återvinning för att ni inte kommer att befinna er på kontoret under en längre tid p.g.a. klämdagar eller annan anledning ber vi er att meddela detta till oss på info@officerecycling.se.