Kundundersökning 2021 – Stort tack!
21 oktober, 2021
Varje år genomför vi en undersökning för att få konkret feedback kring hur våra kunder upplever våra tjänster och vår service. Vi använder sedan informationen för att titta på hur vi kan bli ännu mer serviceinriktade och ta vårt erbjudande till en högre nivå.
Här kommer en sammanställning av några av de frågor och svarsresultat som årets kundundersökning visade:
- Fråga: Hur skulle ni betygsätta kvalitén på Office Recyclings tjänster?
81% av våra kunder ger kvaliteten på våra tjänster betyget 7/10 eller högre i betyg
- Fråga: Hur nöjda är ni med vår servicepersonal?
97,7% av våra kunder är mycket nöjda eller nöjda med vår servicepersonal.
- Fråga: Hur nöjda är ni med vår ekonomifunktion?
90,7% av våra kunder är mycket nöjda eller nöjda med vår ekonomifunktion.
- Fråga: Hur nöjda är ni med vår säljavdelning?
93% av våra kunder är mycket nöjda eller nöjda med vår säljavdelning.
- Fråga: Hur nöjda är ni med vår kundsupport?
90,7% av våra kunder är mycket nöjda eller nöjda med vår kundsupport.
- Fråga: Varför väljer ni Office Recycling?
30,2% av våra kunder väljer oss som återvinningsleverantör på grund av bra och snabb service
20,9% av våra kunder väljer oss som återvinningsleverantör på grund av vårt miljöfokus
48,9% andra anledningar (bland annat flexibilitet, fossilfria hämtningar samt snygga designade kärl)
Vi vill ge ett stort tack till alla som deltagit i kundundersökningen och satsar självklart på att nå 100% i alla kategorier nästa år!